Veelgestelde vragen

Inloggen

Ik kan niet inloggen.

Heeft u al een account op deze omgeving? U dient voor deze omgeving een apart account aan te maken. Deze omgeving staat los van uw account bij de brancheorganisatie. Uiteraard is het handig om hiervoor wel dezelfde inloggegevens te gebruiken.

Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, dan kunt u deze opvragen via ‘Herstel uw account’.

U kunt hier een account aanmaken. Er opent een registratie pagina, waar u uw gegevens kunt invullen. Uw e-mailadres en wachtwoord kiest u zelf. U ontvangt na het registreren een e-mail (kijk ook in uw spam) om uw account te activeren. Na uw activatie kunt u inloggen en gebruik maken van uw account.

Inschrijfcode

Waar kan ik de inschrijfcode invullen?

Als u ingelogd bent, kunt u onder ‘Mijn opleidingen’ de inschrijfcode invullen die u in de uitnodigingsmail staat. De inschrijfcode kunt u het beste één op één kopiëren (let op spatiegevoeligheid). Klik vervolgens op de knop ‘Aanmelden’ en uw opleiding verschijnt onder ‘Mijn opleidingen’. Klik vervolgens op de opleiding en u wordt doorverwezen naar de online leeromgeving.

Let op! De inschrijfcode kunt u één keer invullen. Wanneer u voor de tweede keer inlogt, dan kunt u de inschrijfcode niet weer invullen. De opleiding is dan namelijk al gekoppeld aan uw account. Onder ‘Mijn opleidingen’ vindt u vervolgens de online leeromgeving van de opleiding terug.

Bij het invullen van de inschrijfcode krijg ik de melding dat ik niet ben ingelogd.

U heeft bij het aanmaken van uw account een branchevereniging moeten selecteren. Heeft u ‘niet van toepassing’ of een verkeerde academie aangegeven? Dan kan het zijn dat de leeromgeving niet correspondeert met uw account.

Neem hiervoor contact met de Academie op. Wij kunnen de branchevereniging voor u omzetten en ervoor zorgen dat u bij de opleiding terecht komt.

 

 

Ik krijg de melding dat mijn inschrijfcode al is ingewisseld.

Wanneer u deze melding krijgt, dan heeft u de inschrijfcode al een keer ingevuld. De opleiding is dan al gekoppeld aan uw account. Onder ‘Mijn opleidingen’ ziet u de opleiding staan.

Opleidingen

Ik kan mijn opleiding niet meer terugvinden.

Onder ‘Mijn opleidingen’ ziet u de opleidingen staan die zijn gekoppeld aan uw account. Staat de opleiding hier niet tussen? Dan dient u eerst de inschrijfcode in te vullen die in de uitnodigingsmail staat vermeld. De opleiding wordt na het invullen van de juiste code gekoppeld aan uw account.

 

Hoe lang blijf ik toegang houden tot de online leeromgeving?

De online omgeving blijft, na afronding van de opleiding, nog een jaar voor u beschikbaar. Daarna wordt deze om privacy redenen gesloten en kunt u de omgeving niet meer benaderen. U ontvangt een maand voor afgaand aan de sluiting nog een mail om eventueel de stukken er nog af te halen.

© 2024 Avicenna - Academie voor Leiderschap | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring